donderdag 10 april 2008

een lange dag

Vandaag inspectie in de klas ( bijna man in black ) tijdens de les taal, deze les ging over dialecten bv. : om te beginne zen der heel wa gezegde over koffe. Da was zenuwslopend maar toch. Er zijn 3 rijke mensen die mensen die gaan slapen en de 1ste moe gaan pisse en op die wc ziet diejen een spook en da spook zegt : ik ben het spook met de blauwe ferrari. En den 1ste loopt weg en den 2de moe ook gaan pisse en die zie da spook ook en da spook zegt :ik ben het spook met de blauwe ferrari. En diejen 2de loopt ook weg. En dan moe den 3de ook gaan pisse en die zie da spook okk en da spook zegt : ik zen het spook met den blauwe ferrari. Den 3de zegt : ge moe nie stoefe mant ik heb er ne rooie.
Wat vind je van mastermovies ??

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Bram,

tof dat je nu ook een blog hebt.
Ik zet hem dadelijk bij mijn favorieten, dan kan ik hopelijk ook nog wat nieuws lezen over mijn familie daar in het verre St.-Job.
Ik werk niet zo graag met de pc, maar de blog van je meter lees ik wel heel regelmatig en nu zal ik die van jou dus ook erbij nemen.
TOF TOF TOF
Doe iedereen alvast de groetjes en ik zie je dan wel weer op je grote feest.
Tante Eefje